niedziela, 17 marca 2013

Yellow skirt

rinascimento jacket | scarf, skirt, clutch - vintage | atmosphere blouse | gatta tights | h&m sunglasses | bracelet - no name | watch, boots - allegro.pl

Pierwsze słoneczne zdjęcia na moim blogu (a to dlatego, że odkąd go mam, słońce wyszło dopiero kilka razy :D). I zestaw na +5 stopni, czyli, mam nadzieję, na już niedługo :) Jak by ktoś nie zwrócił szczegółowo uwagi - kolory na szaliku korespondują z granatem koperty, 'kożuszkowej' kurtce towarzyszy kożuszek na butach, a odcień rajstop jest zbieżny z kolorem okrycia wierzchniego :).
Od dnia wczorajszego (nastąpił przełom) mam szczerze dość zimy. Szczególnie śniegu i zimnego wiatru. Dodatkowo, na chodnikach i ulicach znajduje się tak gruba warstwa lodu, że momentami trzeba stawiać półcentymetrowe kroczki, żeby nie fiknąć.

Nie mogę się doczekać wiosny. Zielonych drzew, kolorowych kwiatów, wszechobecnego śpiewu ptaków oraz pachnącego, budzącą się do życia naturą, powietrza.
Dodatkowo, wtedy w blogowaniu otworzą się nowe możliwości :) Mam już w głowie co najmniej kilkanaście pomysłów na wiosenno-letnie zdjęcia oraz zestawy. I ciągle pojawiają się nowe. Czekam z niecierpliwością zatem na pojawienie się sprzyjającej, wiosennej aury, by móc zacząć je realizować :)

24 komentarze:

  1. wow, gratuluje odwagi ! spódnica jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, piękne zdjęcia. i bluzka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna spódnica! wyglądasz naprawdę zjawiskowo ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna spódnica! Marzy mi się taka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Magda:)dziękuję za odwiedziny:) świetny blog, będę zaglądać:) Wszystkie stylizacje są extra:) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje!:) super spodnica! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica ,aż zrobiło się wiosennie :) <3 bluzka w malinki . Jak zawsze wspaniale :):)

    E.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś wyjątkowa!
    Uwielbiam Twój styl bo nie jest dla mas.
    Jesteś genialna i tak ciekawie wszystko łączysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję... ♥ aż nie wiem co więcej powiedzieć... bardzo się cieszę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Masz przepiękny, bardzo oryginalny i na pewno zauważalny styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero co trafiłam na Twojego bloga i mnie olśnił ten strój, rewelacyjnie to wszystko dobrałaś. I ta malinka na bluzce wygrała po prostu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna fryzura i co najmniej oryginalny styl!

    Tak na marginesie, zapraszam na mojego nowego bloga: forget-that-iam-blond.blogspot.com
    dopiero zaczynam, także w prostacki sposób próbuję przyciągnąć kilku czytelników.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :) może obserwujemy?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie? :D przepraszam, ale mnie interesują tylko te obserwatorki, którym się naprawdę mój blog podoba. Jak przejrzę Twojego i przypadnie mi do gustu, to dodam go do obserwowanych, jak nie to nie. I podejrzewam, że nie, ponieważ to pytanie jest trochę przykre i mnie zniechęciło, gdyż od razu mi sugerujesz: "no, twój blog jest nie w moim guście, ale jak mnie dodasz do obserwowanych to i ja ciebie dodam". Tak to odbieram - a ten sposób postępowania jest zupełnie bez sensu, pod każdym względem. Dodatkowo piszesz na początku 'fajny blog'. To dlaczego, skoro 'podobno' Ci się podoba, sama go nie dodasz? Musi być 'coś za coś'? Interesowność ponad wszystko? Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. uwielbiam takie jakby "niedopracowane" połączenia.
    i świetna fryzura ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i bardzo udana stylizacja. Powiało wiosną :))

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica ma piękny kolor:)
    zapraszam do mnie na konkurs :) do wygrania neonowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna fryzura to po pierwsze, po drugie masz niezły styl przejrzałam Twojego bloga i muszę przyznać, że wyróżniasz się pośród innych dziewczyn ;) Dodatkowo Twoje zdjęcia mają swój klimat ;) Zdecydowanie dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mi się bardzo podobają i cała stylizacja na Tobie wygląda kapitalnie, ale ja osobiście bym nie ubrała tej spódnicy, choć to nigdy nie wiadomo, kiedyś myślałam, że wielu rzeczy które noszę teraz nie założę, a tu proszę :P Surprise :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im rock aus...geiler weiter rock gefällt mir wow geiler rock....würde gerne das mal live sehen wollen wenn du den lederrock trags....l.g....ps wow du bist traum.......wunder schöne Lady

    OdpowiedzUsuń