czwartek, 24 stycznia 2013

Casual clothes

 
 
Wreszcie, po prawie trzech latach, w końcu jest :) Mój osobisty modowy blog. Strona jest w budowie, zatem proszę nie przejmować się jej wyglądem, powoli dopowadzam ją do ładu ;)
 
 
Jako pierwszy, zestaw idealny na wyjście na zakupy, basen czy fitness. Oversize'owy sweterek z mieszanki różnych włóczek (podstawowe to czarny, biały i szary, do tego przewijają się niteczki żółte, niebieskie i koralowe, na zdjęciu ciężko było to uchwycić :)), do tego bawełniane, luźne spodnie a'la dresowe w białe kropeczki i futrzana kamizelka. Torba - bardzo popularna w sezonie wiosna/lato 2012 - 'college bag', która kolorystycznie bardzo pasowała mi do tego zestawu. Polecam na dzień, gdy temperatura będzie sięgała +10 stopni, jak robiliśmy zdjęcia było -7,5 ;) ale 'sesja' nie trwała dłużej niż 7 minut i zmarzły mi tylko ręce :))
 
vintage sweater | VILA waistcoat | asos trousers | scarf, bag, watch, glasses allegro.pl | Converse sneakers

2 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz; ciekawi mnie jak połączenie tych spodni i tenisówek w wiosennej stylizacji ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo! Kolory, wzory, faktury - strasznie podoba mi się to u innych (u Ciebie również), ale sama chyba nigdy bym się na to nie odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń